Wahadełko nie zawsze mówi prawdę

Wahadełko nie zawsze mówi prawdę

Postautor: Aleksander » 04 sty 2018, 15:48

Witam,
ostatnio kupiłem wahadełko czakralne. Oczyściłem je nad płomieniem świecy a po każdym użyciu rozładowywałem.
Lecz czasami nie mówi prawdy np. zapytałem się czy wygram coś w loterii-odpowiedź wahadełka TAK co było? nie wygrałem. Było jeszcze parę takich przypadków.
Proszę o pomoc. Jestem początkującym i nie wiem co zrobić.
Aleksander

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wahadełko nie zawsze mówi prawdę

Postautor: Nut » 04 sty 2018, 16:08

Czakralne 035 pierwszy raz słyszę. Ogólnie z tego co wiem wahadełka nie mówią. Odpowiedź uzależniona jest od naszych możliwości i umiejętności posługiwania się wahadełkiem. Trzeba trenować i jeszcze raz trenować
Nigdy nie marnuj czasu próbując wytłumaczyć kim jesteś ludziom, którzy postanowili Cię nie zrozumieć. - Dream Hampton
NIGDY NIE KŁAM KOMUŚ, KTO CI UFA I NIGDY NIE UFAJ KOMUŚ, KTO CIĘ OKŁAMAŁ

Awatar użytkownika
Nut
Moderator

Podziękował : 420 razy
Otrzymał podziękowań: 338 razy
Droga życia: 0

Postautor: Aleksander » 04 sty 2018, 16:22

Nut pisze:Czakralne 035 pierwszy raz słyszę. Ogólnie z tego co wiem wahadełka nie mówią. Odpowiedź uzależniona jest od naszych możliwości i umiejętności posługiwania się wahadełkiem. Trzeba trenować i jeszcze raz trenować

Mówią chodzi mi o odpowiedź ale mniejsza z tym. Czyli im więcej będę pracował z wahadełkiem to odpowiedzi będą bardziej dokładne?
Wahadełko czakralne-zrobione w "kolorach czakr" z kryształów
Aleksander

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: Skarabeusz » 05 sty 2018, 19:34

Tu jest wystarczająca ilość informacji; wahadelka-f856.html
Niektóre przesadzone, no ale ludzie bywają naiwni. Wahadełko można zrobić z byle czego. To od naszych predyspozycji zależy trafność odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Skarabeusz
Dobry Duszek Forumezo

Podziękował : 23 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy