Coś mi się robi i to są chyba czakry

Coś mi się robi i to są chyba czakry

Postautor: Kubba » 09 gru 2014, 18:28

Od razu zaznaczę, że nie znam się na tym. To się po prostu stało samo i nie wiem co dalej z tym zrobić, a chciałbym mieć z tego pożytek.

Okazyjnie trochę medytowałem. Niby nic. Byłem raz na "mszy" zen. Ale wszystko zaczęło się od związku z pewną kobietą. Otóż ona mnie otworzyła w jakiś sposób. To się dzieje od jakichś 2 - 3 miesięcy.
Pamiętam pewnego dnia, zacząłem czuć ciśnienie w szczycie głowy i słyszeć jakiś wibrujący szum. Do tego bóle głowy, tak jakby mi się coś tam zaciskało. Środki przeciwbólowe nie dawały żadnego rezultatu.
Później było kilka razy coś w rodzaju otwarć gdzie doświadczasz absolutu.

W międzyczasie zacząłem czuć pulsowanie tak jakby na czole, albo między oczami. Było to powiązane z - momentami - odczuwaniem ludzi. Właściwie to tylko jeden dzień tak było. Silnie czułem szczególnie kobiety, niemal oddychałem nimi i kolorami.

Czułem też czasem będąc z moją dziewczyną jakąś, jakby kulę energii pod pępkiem.

Później wszystko ucichło. ale od 2 tygodni zacząłem intensywnie medytować i pojawiło się znowu to ciśnienie na czole, coraz mocniejsze i ten wibrujący dźwięk. Skojarzyłem to z tym bólem w szczycie głowy, który miałem kilka tygodni temu i pomyślałem, że to może są czakry (kiedyś o tym przeczytałem, ale jakoś nie wierzyłem w to nigdy). Wczoraj skupiłem uwagę na szczycie głowy, żeby zobaczyć co się stanie i ten ucisk powrócił. Rozchodzi się od góry głowy. Z każdą wibracją tego dźwięku czuję jakby jakaś energia rozchodziła się po moim ciele od góry w dół. Pomyślalem, że jeśli to czakra, to może da się ją jakoś otworzyć no i próbowałem. Ogólnie medytacja trwała godzinę i zwyczajnie skupiałem uwagę na szczycie głowy, albo na czole, tam gdzie czuję te dwie rzeczy. Tyle.

Kiedy zamykam oczy "widzę" jakby światło między oczami, albo powyżej.