motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: Vittoria » 10 paź 2009, 16:15

jw :ugeek:
Awatar użytkownika
Vittoria
Ściszcie to radio
 
Posty: 9079
Rejestracja: 31 sie 2009, 17:26
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Kobieta
Znak zodiaku: Skorpion
Droga życia: 5

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: Vittoria » 10 paź 2009, 16:26

5denarow kladize nacis na te jednostronnosc...i tu jest to zebractwo :cry:
6denarow to juz wzajemnosc (zaleznosc)... 2strony sytuacji...jak na karcie waitea i dawca i biorca...w 6denarach jest i hojnosc dla mnie
Awatar użytkownika
Vittoria
Ściszcie to radio
 
Posty: 9079
Rejestracja: 31 sie 2009, 17:26
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Kobieta
Znak zodiaku: Skorpion
Droga życia: 5

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: tatika » 10 paź 2009, 16:41

5 d.- wsparcie może przyjść od kogokolwiek, od osoby która wdanej chwili może lub/i chce pomóc.
6 d.- tu oczekujemy wsparcia od konkretnej osoby,przy czym nie wiadomo czy ta właśnie osoba jest najwłaściwsza.
5d.- tu liczymy a właściwie mamy nadzieję na czyjeś dobre serce, współczucie, zagubieni błąkamy się , taka dziewczynka z zapałkami, która czeka na pomoc. Ta karta to dla mnie taka sytuacja tzn.chłopak mnie rzucił, w pracy mi nie idzie,przyjaciółka się obraziła-takie "nit mnie nie lubi nikt mnie nie kocha" Pomocą może być spotkana znajoma, która nas pocieszy lub ktoś inny kto do nas zagada itp.
6 d.- tu już konkretnie na coś liczymy, zwracamy się po coś na czym nam zależy, no i na kolanach, czyli nawet możemy dać się upokorzyć. I wcale mnie nie przekonuje, że ta karta niby mówi o równowadze w daniu i braniu. Dla mnie tej równowagi nie widać, ta pozycja podkreśla naszą zależność i podporządkowanie
Kobieta wierzy, że 2+2 zmieni się w 5, jeśli tylko będzie długo płakać i zrobi awanturę ;)
tatika
Grafoman
 
Posty: 1187
Rejestracja: 27 kwie 2009, 15:05
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: Sylwia » 12 paź 2009, 13:50

Zgadzam sie z Anką, w 5denarów może być praca ale nie musi, z tym ze bardzo mało płatna, poczucie zubożenia.

A może ta sama osoba z 5denarow jest wspomagana w 6denarów przez rodzinę , znajomych, albo przez fundację, partnera...itp.

Wiadomo znaczenie kart jest inne ale motyw żebraka, ubogiego, biednego, takiego któremu coś zabrano-jest tu i tu.

Nie same karty a energetyka kart jest bardzo podobna i się uzupełnia.
Awatar użytkownika
Sylwia
Pismak
 
Posty: 2263
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:50
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: tatika » 12 paź 2009, 14:04

No nie bardzo rozumiem to co napisała Sylwia :? To "przechodzenie" mnie intryguje.
Kobieta wierzy, że 2+2 zmieni się w 5, jeśli tylko będzie długo płakać i zrobi awanturę ;)
tatika
Grafoman
 
Posty: 1187
Rejestracja: 27 kwie 2009, 15:05
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: Sylwia » 12 paź 2009, 14:07

tatika pisze:No nie bardzo rozumiem to co napisała Sylwia :? To "przechodzenie" mnie intryguje.


To zrozumiałe, bo każdy ma odmienne patrzenie na karty.
Awatar użytkownika
Sylwia
Pismak
 
Posty: 2263
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:50
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: tatika » 12 paź 2009, 14:12

:lol: :lol: :lol: Ale ja chciałałam przez to powiedzieć żebyś się troszkę rozwinęła w temacie 8-) Np. w twoim ujęciu jak wyglada 5 i 6 w pyt. np. co czuje. Bo w finansach szeroko rozumianych to mniej więcej widzę ;)
To pisałam do Sylwii :idea:
Kobieta wierzy, że 2+2 zmieni się w 5, jeśli tylko będzie długo płakać i zrobi awanturę ;)
tatika
Grafoman
 
Posty: 1187
Rejestracja: 27 kwie 2009, 15:05
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: Sylwia » 12 paź 2009, 14:20

tatika pisze::lol: :lol: :lol: Ale ja chciałałam przez to powiedzieć żebyś się troszkę rozwinęła w temacie 8-) Np. w twoim ujęciu jak wyglada 5 i 6 w pyt. np. co czuje. Bo w finansach szeroko rozumianych to mniej więcej widzę ;)
To pisałam do Sylwii :idea:


W uczuciach.....osoba która została odrzucona(5denarów) i nie wie dlaczego, co takiego zrobiła że tak sprawy przebiegły(albo wie) to jedyne na co może liczyć to prosić o jakieś wyjaśnienia(6denarów) które dostanie dokładnie jak wymiana w sklepie-bo albo koś ten drugi jej da albo nie da.

Taka już moja wyobraźnia :lol: ;)
Awatar użytkownika
Sylwia
Pismak
 
Posty: 2263
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:50
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: tatika » 12 paź 2009, 15:01

thx Sylwia ;)
Sybi-o to to !!! ;)
Kobieta wierzy, że 2+2 zmieni się w 5, jeśli tylko będzie długo płakać i zrobi awanturę ;)
tatika
Grafoman
 
Posty: 1187
Rejestracja: 27 kwie 2009, 15:05
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: motyw zebraka... 5denarów vs. 6denarow

Postautor: Vittoria » 13 paź 2009, 11:20

kolcia
to co-porownujac z aw - to 6d to mala sprawiedliwosc? :roll: czy male umiarkowanie :roll:
Awatar użytkownika
Vittoria
Ściszcie to radio
 
Posty: 9079
Rejestracja: 31 sie 2009, 17:26
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Płeć: Kobieta
Znak zodiaku: Skorpion
Droga życia: 5

Następna

Wróć do Archiwum

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości