Przyszłość związku

Postaram się odpowiedzieć na Twoje konkretne pytanie lub Twój problem osobisty, partnerski, rodzinny, towarzyski, zawodowy itd. Im więcej informacji wprowadzających w problem/pytanie przekażesz, tym prawdopodobniej odpowiedź będzie bardziej wszechstronna, precyzyjna itp. ...

Przyszłość związku

Postautor: VesperLynd » 29 maja 2018, 20:05

Hej! jestem tu nowa. Chciałabym Was prosić o wróżbę lub pomoc w interpretacji. Nadal jestem dość początkująca jeśli chodzi o numerologię, więc wszelkie wskazówki będą mile widziane.
Jestem w związku już 5 lat. Jestem w nim bardzo szczęśliwa. W grudniu mieliśmy brać ślub... Niestety mój partner ostatnio mi oznajmił, że dusi się w Polsce i że chce na stałe z niej wyjechać i podróżować po świecie. Ja - przeciwnie, tu jest mój dom, moja rodzina. Również fakt, iż jestem przewlekle chora ma wpływ na to, że nawet gdybym chciała, nie mogłabym prowadzić takiego życia, jakiego on pragnie.
Widać to w numerologii. Ja jestem 6, zapuszczam silne korzenie, jestem bardzo rodzinna. On jest 7, więc ciągnie go do świata i dusi się w jednym miejscu... Co ciekawe, w jego rozkładzie w punktach zwrotnych często pojawia się liczba karmiczna 16 (7/16). Mi również wychodzi 16 w 2WW... Wspólna droga życia to 4, czyli solidna praca. Wyślę dokładne piramidki w wiadomości prywatnej, jeśli ktoś chciałby zajrzeć i skomentować.
Na chwilę obecną jest źle. Partner przebywa właśnie u swoich rodziców i po powrocie prawdopodobnie się wyprowadzi... Bardzo nie chcę go stracić ale sama już nie wiem, co robić. Co będzie dla nas najlepsze?
Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
have courage & be kind
Awatar użytkownika
VesperLynd
Dobry Duszek Forumezo

Podziękował : 45 razy
Otrzymał podziękowań: 23 razy
Znak zodiaku: Skorpion
Droga życia: 6

Re: Przyszłość związku

Postautor: Teresa » 30 maja 2018, 14:36

Dzień dobry,
proszę przyślij w pw daty urodzenia i inne daty - zgodnie z Regulaminem: regulamin-t44946.html