Pytanie początkującej o interpretację

Temat przeznaczony dla osób samodzielnie rozkładających karty tarota, oraz pozostałych kart, pytania do początkujących wróżbitów, . Interpretacja kilku osób.

Pytanie początkującej o interpretację

Postautor: magiczka87 » 25 wrz 2018, 20:29

Witajcie.
Bardzo proszę o pomoc w interpretacji poniższego układu.
Zadalam pytanie:
Czy mężczyzna jest pod wpływem uroku,
Jakie emocje przeżywa,
Czy się temu poddaje.
Rozkład na trzy karty

Boski tarot.
Kochankowie
Cesarzowa
Umiarkowanie

Ja interpretuje to tak, że mężczyzna jest zainteresowany, przeżywa pokusy cielesne, i jest pod wpływem uroku. (Dla mnie w tej karcie symbolizuje to wąż i jablko)
Dojrzewa w nim uczucie.
Jest cierpliwy i stara się to wszystko przestawić.

Niestety nie znam się jeszcze na połączeniach kart, więc może coś przetoczyłam.
Będę wdzięczna za podpowiedzi :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
magiczka87

Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pytanie początkującej o interpretację

Postautor: Elie » 25 wrz 2018, 22:15

Uważam, że nie jest. Mówi o tym końcowa karta Umiarkowanie = wszystko jest w normie, takie, jakie powinno być.
https://www.youtube.com/watch?v=iOxzG3j ... ture=share

W życiu wszystko ma swoja cenę, musisz tylko rozważyć czy chcesz ją zapłacić.

Najważniejsze w życiu nie jest to,  co zdobędziesz,  ale to, w jaki sposób zdobywanie tego zmieniło i zbudowało ciebie.

Awatar użytkownika
Elie
Administrator

Podziękował : 2149 razy
Otrzymał podziękowań: 2100 razy
Znak zodiaku: Rak
Droga życia: 1

Postautor: Magus » 29 wrz 2018, 10:39

Karta Kochankowie czy Cesarzowa nigdy nie mówią o urokach. Skąd w ogóle taki pomysł. Chyba z czapy :mrgreen: Ktoś tu chciał kogoś wrobić. :bonk:
“Spotkanie dwóch osobowości jest podobne do kontaktu dwóch chemicznych substancji – jeżeli zachodzi interakcja, obie zostają przemienione.„

C. G. Jung
Awatar użytkownika
Magus
Wpadłem na chwilę

Podziękował : 107 razy