Tarot Apokalypsis

Tarot Apokalypsis

Postautor: 1306Bellatrix » 05 lut 2019, 10:29

Nie wiem ile z Was używa tej talii. Ja jestem bardzo nowa w temacie, ale jest to moja talia i mam ją z książką, oczywiście po angielsku i to pisaną trudnym językiem.
Postanowiłam jednak zadać sobie trud przetłumaczenia opisów tych kart, bo są bardzo głębokie. Każda karta opisana jest na 5 stron by móc w pełni wejść w jej klimat i dogłębnie zrozumieć co ze sobą niesie.
Nie jest tak, że karty znaczą to samo we wszystkich taliach. To jakby wszystkie karty Głupca były niebieskie, ale w jednej to bardziej błękit w innej szafir a jeszcze innej niemal granat. Tak ja to widzę. Niby to samo, ale jednak nie.
Jeśli jesteście zainteresowane, to będę umieszczać streszczenia tych opisów tutaj, gdyż tłumaczenie to prawa autorskie oryginału i problemy. Jednak jestem gotowa zrobić to bardzo rzetelnie i dokładnie.
Czy są tu osoby, dla których byłoby to pomocne? Które kupiły talię bez tej książki i chętnie wzbogacą swoje doświadczenie?

1306Bellatrix

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Tarot Apokalypsis

Postautor: Elie » 05 lut 2019, 11:43

Wyjątkowo ciekawe karty. Z opisów wynika jakby miały kompletnie inne znaczenie niz tarot Waita czy Crowley'a.

Tu najtańszy z malutką instrukcją po Polsku - http://osiem.com.pl/tarot-apokalypsis-i ... -6164.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
W życiu wszystko ma swoja cenę, musisz tylko rozważyć czy chcesz ją zapłacić

Awatar użytkownika
Elie
Administrator

Podziękował : 2115 razy
Otrzymał podziękowań: 1944 razy
Znak zodiaku: Rak
Droga życia: 1

AW 0 Głupiec

Postautor: 1306Bellatrix » 05 lut 2019, 12:20

Żeby zrozumieć znaczenie karty, trzeba zrozumieć co przedstawia i to dytyczy wszystkich kart.
Przepraszam jeśli nie przytoczę nazw własnych bóstw lub porządków religijnych, bo nie znam ich i trudno znaleźć tłumaczenie, ale i nie o to chodzi. Chodzi o przekaz.
Obrazek