Strona 2 z 2

Re: Bolesne skurcze mięsni, drętwienie rąk i nóg

Post: 14 kwie 2015, 19:00
autor: inna2
Witam ;) mój problem z niedoborem magnezu objawiał się skurczami mięśni nóg , drgały mi powieki . Ból była najbardziej odczuwalny po pracy . Ciągle też byłam zmęczona , zła . Skurcze mięśni zaczynały występować coraz częściej . Poszłam do apteki i polecono mi Chela mag B6 . zażywam juz 3 tyg i widzę znaczna poprawę . Nogi już mnie nie bolą , skurcze występują rzadziej , a powieki przestały drgać w ogóle. ograniczyłam też picie kawy , ale polecam Chela Mag B6 .

Re: Bolesne skurcze mięsni, drętwienie rąk i nóg

Post: 16 kwie 2015, 12:59
autor: Elie
Suplementy często są stosunkowo szybkim ratunkiem. Naturalne witaminy zawarte w pokarmach są zdrowsze, lepiej i szybciej się wchłaniają. Przykładem dużej ilości magnezu są orzechy włoskie. Nie mylić z tymi z torebek, solonych.

Re: Bolesne skurcze mięsni, drętwienie rąk i nóg

Post: 17 kwie 2015, 11:22
autor: szamka
Na bóle mięśniowe polecam gorczyce.Już Hipokrates używał jej zewnętrznie w formie okładów na bóle mięśni.W lniany woreczek wsypujemy ziarnka gorczycy wcześniej rozgrzane w piekarniku, mikrofali i przykładamy w bolące mięśnia czy stawy kolanowe. Sposób znany od wielu lat.

Re: Bolesne skurcze mięsni, drętwienie rąk i nóg

Post: 22 kwie 2015, 06:16
autor: Elie
Kiedyś modne były materace wypełnione gorczycą. Polecam słońce, naturalna witamina D.W takich pokarmach jak ryby, jajka czy nawet grzyby, dostarczymy naturalna witaminę D.

Re: Bolesne skurcze mięsni, drętwienie rąk i nóg

Post: 15 maja 2015, 11:24
autor: Angia
Jeżeli skurcze są naprawdę bolesne to zastanowić się trzeba czy nie są objawem jakiejś poważniejszej choroby. Tutaj jest fajnie opisane jaka choroba jest podejrzewana w zależności od rodzaju bólu oraz występowania objawów towarzyszących Regulamin dotyczący zamieszczania reklam i ogłoszeń. /Nut
Z kolei jeżeli ból nie jest taki wielki i skurcze są mnie dokuczliwe to należy stosować się do paru ważnych wskazówek w diecie:
1) pamiętać o nawadnianiu organizmu i picia dużej ilości płynów i oczywiście ograniczyć kawę, czarną herbatę i alkohol
2) jeść produkty zawierające wapń np. kapusta bezgłowa, liście rzepy, brokuły, migdały, sardynki, jogurty naturalne
3) jeść produkty zawierające magnez, do których należą m.in. orzechy, nasiona roślin strączkowych, liście gorczycy oraz natka pietruszki - wg mnie lepsza dieta bogata w magnez niż tabletki
4) jeść produkty zawierające potas takie jak: banany, brzoskwinie, śliwki oraz winogrona.