Strona 4 z 4

Re: Dzieci w Tarocie

Post: 28 maja 2012, 21:20
autor: onaion
moze ktos by wyciągnąl karte dla mojego syna..? ma na imie Marcel..data ur potrzebna ?

Re: Dzieci w Tarocie

Post: 28 maja 2012, 21:24
autor: Bender
ale Antka... facet mieczowy najlepszy jest !!! Dla mnie oczywiście :oops:

mądry, spostrzegawczy, obiektywny, energiczny, wie czego chce i wie jak to osiągnąć... z takim się nudzić nie da - zawsze cos wykombinuje fajnego. I szczery przed wszystkim - otwarty na nowości, ale nie naśladowczyk - twórca myśliciel !!!

Re: Dzieci w Tarocie

Post: 28 maja 2012, 21:45
autor: Antka
lesna_wrozka pisze:moze ktos by wyciągnąl karte dla mojego syna..? ma na imie Marcel..data ur potrzebna ?

kochankowie :D

Re: Dzieci w Tarocie

Post: 28 maja 2012, 21:48
autor: Antka
niania-ogg pisze:ale Antka... facet mieczowy najlepszy jest !!! Dla mnie oczywiście :oops:

mądry, spostrzegawczy, obiektywny, energiczny, wie czego chce i wie jak to osiągnąć... z takim się nudzić nie da - zawsze cos wykombinuje fajnego. I szczery przed wszystkim - otwarty na nowości, ale nie naśladowczyk - twórca myśliciel !!!

racja :D

Re: Dzieci w Tarocie

Post: 28 maja 2012, 22:31
autor: onaion
Antka pisze:
lesna_wrozka pisze:moze ktos by wyciągnąl karte dla mojego syna..? ma na imie Marcel..data ur potrzebna ?

kochankowie :D

dziekuje..zaraz zobacze co tam pisalo..Olenka wklepala cosik wczesniej na ten temat ..bo ja zielona

Re: Dzieci w Tarocie

Post: 28 maja 2012, 22:36
autor: onaion
lesna_wrozka pisze:
Antka pisze:
lesna_wrozka pisze:moze ktos by wyciągnąl karte dla mojego syna..? ma na imie Marcel..data ur potrzebna ?

kochankowie :D

dziekuje..zaraz zobacze co tam pisalo..Olenka wklepala cosik wczesniej na ten temat ..bo ja zielona


Kochankowie - mały czaruś, umie się przypodobać, ma dużo uroku osobistego, jest to dziecko towarzyskie. Socjalnie radzi sobie, natomiast z nauką trzeba pilnować
..z nauka prawda, trzeba pilnowac..towarzystwo lubi, bo nigdy nie lubi byc sam,lubi z ludzmi byc zawsze, w samotnosci nie usiedzi, no jak chce to umie sie przypodobac, jak sie zloszcze na niego to mowiz: ze mnie kocha, caluje , przytula..i chce mnie w ten sposb udobruchac

Re: Dzieci w Tarocie

Post: 29 maja 2012, 08:29
autor: Bender
Marta, fajnie masz z tym kochankowym synusiem :D

Na mojego wypadł Giermek mieczy :lol:
Kurczę, sama o tym wiem i niesamowite, że karty potwierdziły :o

Po pierwsze bliźniak, po drugie w okresie dojrzewania (więc humorzaste bydlęcie), wyszczekany, "obcykany" w najróżniejszych dziedzinach wiedzy, mały myśliciel (chociaż wyższy ode mnie), rozkłada na części przedmioty elektroniczne i składa od nowa, lubuje się w zbieractwie części i gadżetów elektronicznych, samouk programista, trochę "psuja" z niego i często bezkompromisowy niestety... :roll:

Re: Dzieci w Tarocie

Post: 21 gru 2012, 19:06
autor: karmen
Witam z tą płcią u dzieci w tarocie to tak wygląda. Z, moich osobistych spostrzeżeń.
walet kielichów, to dziewczynka, oraz walet monet chłopczyk.